torsdag 4 augusti 2011

Länge sen, bättre än då.

Yo, de var sjukt länge sen jag orkade uppdatera nått annat än twitter vilket gjort att bloggen legat lite på den stilla sidan, nu har jag funnit kraft, efter diverse eurosport komenteringar, freeride.se repotage och massa cykling och självklart najs sommarliv, sitter jag nu i malmö i en studentlägenhet tillsammans med waste och Max.


Dagen har mestadels bestått av bilåka, men vi gjorde faktist ett kortare stopp i jönköpings nya betong, värmen och den bristande inspirationen satte dock stopp för nå större sensationer och vi splitta, mot malmö där vi varit i stapelbädds och den skatebyggda betongen nu på kvällen.




Imorrn ska vi till köpenhamn och stöka till Travis liv lite under helgen, de ska bli galet kul, sällan man träffar den gammla swingern och han har även lovat feta nya spots och med tanke på hur peppad Waste e på å komma hem med bilder så ser de mycket lovande ut inför helgen, bara hoppas att jag kan finna redigt med pepp så de jag slipper göra Waste besviken, under helgen kommer jag uppdatera varje kväll så håll utkik efter lite bilder och dylikt...





HOLLA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar