måndag 11 juli 2011

En helg av extremt mycke cykling.

oh yez, trot eller ej, men den helg som på förhand så ut å kunna spåra mer än nån annan helg gjort visade sig gå i cyklingen och klippens anda, de började i torsdags med en lugn kväll hemma för att på fredagen så sakteliga trappas upp med bilder och klipp till min kommande edit som e i arbete.
lördagen e den bästa dagen jag har haft sen en varm sommarkväll i prag 2005, med exakt samma vibe delvis samma sällskap och framför allt samma pepp som då bestämde jag, jeppe samt adam och johan från Team Falsk att vi skulle köra en all nighter, å sagt och gjort, klockan 05.30 gick jag och la mig på jeppes soffa för att sova några timmar och sen vid 13 på söndag så var de dags att dra ut och hojja igen...

Denna gång var de med Jens, grynet och döskallen vilket alla vet bara kan bli succe, mycke välm de blev de en helt perfekt söndagseftermiddag i lagomt väder och med mycke skratt precis vad jag och min slita kropp behövde och inte minst mitt sinne... en helt grym helg så här i efterhand så vi tackar alla för att dom finns och framför allt bmx...

//holla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar