onsdag 25 juli 2012

Dag två i en ny värld.....

Yeah, mycke i görningen mycke telefon mycke fest mycke sommarhäng och cykling. Precis denna tid varje år är då de ALLTID händer shit å jag bara älskar de, med mina bokstäver är de svårt å sitta still så de passar perfekt detta. Jag kan avslöjja att JOS kommer ha ett (hemligt) möte ikväll vilket innebär att jag och Simon kommer dricka öl på berns haha, de är fan på tiden innan de så sitter jag nu i skrivandets stund på kontoret tillsammans med Flapvegas och har precis påbörjat en charmoffensiv för å ta över världen, ett stort mål kan man tycka men vi tycker de knna blygt och kär på lite till.... som en bonus på den äckliga luftfuktighet som sthlm bjuder på en löne onsdag som denna är denna låt under de är dagen theme om ni skulle fråga flap så skulle de vara varje dags tema men skit i de nu..

1 kommentar:

  1. since you're half naked, this shirt will be perfect for you! https://streetwearvilla.co/palm-angels-los-angeles-t-shirt-black

    SvaraRadera