söndag 20 november 2011

WINTER JAM x TRANSITION AWARDS

Sicken jävla helg, sitter i mitt hem nu och andas ut efter gårdagens winterjam bra med folk sjuk ladd och Niklas Mattsson stompade hem en världscup seger de va fint dä.

Sjukt kul vi spelade in en ny episod av JOS och hängde runt med allt möjligt folk, mycke VIP häng mycke skitsnack och framför allt väldigt mycke gratis öl, men sen jag vara sjuk i två veckor visade jag min starka sida och drack inte en droppe på hela dagen trotts den galna spridningen på alkohol runt om på stadion.

Å som om inte de vore nog så hade våran favvo tidning Transition ordnat till fest. De skulle delas ut priser till dom snowboard och skidåkare som under förra sässongen gjort störst intryck och fest blev de, många värdiga vinnare mycke roligt filmat även där ifrån och till slut kulminerade de hela i ett jävla galejj, de va dock då jag gav upp, kl 01 vandra en nyker Olsson hem för att må sjukt mycke bättre än hela snowboard eliten gör idag! WINNING..

Ikväll kommer ny episod och nästa helg ska de filmas med RedBull jag e svin peppad på att saker börjar rulla på. Å jag ska verkligen försöka komma ihåg att hålla bloggen vid liv också...

//holla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar