måndag 20 juni 2011

Ridestore/Flawless/TUMULT

japp efter en veckas tystnad tänkte jag nu med kokande pasta på spisen och ett nygaddat ben uppdatera lite. För en vecka sen stod de klart att jag inleder ett samarbete tillsammans med Ridestore.se samt Flawless, Matrin "flap" Snällström har gjort ett grymt jobb och efter att ha smygtittat på kolektionen så kommer jag stolt klä mig i hans plagg.
Just nu sitter jag och väntar på att Caj ska hämta mig hemma för att frakta en tjockis som jag till Borlänge där dom redan påbörjat bygget med den helt sjuka rampen som kommer stå och agera spelplan för skate/bmx under Peace n' love festivalen om en vecka. jag ska hjälpa till med den och försöka få nått klipp eller två filmat på köpet....

Mer uppdateringar kommer i veckan...

TUMULT REPRISENT!

Tack till allas vår Erik Bankir för att han våga sätta nålen i mig.

Holla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar